Ro ro ro din "bt"

Trening et av dagens hydepunkt. Det strste er ligge i armkroken til kjresten min i sofaen etterp. Hihi. Det er den eneste tiden jeg ikke trenger tenke p noe akademisk. Ikke jobb eller skole. Digg!!! Er s deilig blow off some steam.

Har jobbet dagvakt p sykehjemmet i dag, kost meg glugg i hjel. Lrer s mye der bde av kolleger og de eldre. Mye kloke livserfaringer men mye vrvl ogs. Haha

Men tid for trening. Cardio OG styrke da blir Mia fornyd. Skal hvertfall ro litt i dag tenkte jeg. Spare knrne litt hvertfall. Perfekt for intervaller.

Ikke veldig imponerende. I know, men var slitsomt nok skal jeg si deg.

Pust i bakken fr jeg fyrte ls p marklft. Ble mye teknikk. Klassiske, sumo og rumenske. M f med hamstrings vettu. Viktig viktig.

Ble litt annen trening i dag ogs. Theo trening. "Lille" gutt gr p valpe kurs og vi trener for harde livet.

Cardio in my <3

Jaja det er jo lov prve overbevise seg selv litt. Mandag var styrkedag i flge programmet mitt. Beina fikk virkelig kjrt seg. Og jeg har verken gtt, ligget eller sittet normalt p to dager. Var vist lenge siden forrige beinkt.

M frst komme meg hjem, handle litt. S er det litt matprep for de neste dagene fr jeg fr krype til korset komme meg ned p gymmet. Ser an motivasjonen nr jeg kommer ned om det blir langkjring eller intervaller.


Ble 40 min til sammen i dag. Kombinasjon av cardio og styrke. Kjrte p med noen repetisjoner med mark. Jeg SKAL lfte over min egen kroppsvekt. Akkurat n str jeg fast p 60 kg og det med heller drlig teknikk

Tung vekt bre

Var uheldig p eksamen i gr gjorde en slurvefeil nr jeg frte inn. Hadde regnet riktig men frte inn feil p innfringsarket. Utrolig kjipt. S m belage meg p at den p nytt. Er ikke verdens undergang da det ikke er noe jeg kan bli drligere p i mellomtiden. Men dagene kommer og dagene gr. Og til mandag er det allerede en nye eksamen som str for tur. Rekker jo ikke puste en gang. S n er det lesing om Onkologi, traumatologi, revnatologi og diverse smsnacks.

Gleder meg noe helt vanvittig til denne eksamenspeeioden er over og til resultatene er kommet. Ikke minst f vite om jeg sto p den frste eksamen. Fr jeg fortsette? Eller skal jeg rmme av grde til varmere strk.

Denne sekken veier ikke lite om dagen.

Men kan jo pst at tankene mine heller ikke veier lite om dagen. #eksamenspress

Lettelsen av at noe er oversttt

Da er jeg ferdig med farmakologi 1 og 2. Ogs s seint p kvelden. Helt p trynet spr du meg sette opp eksamen kl fire p ettermiddagen.

Eksamen besto av to deler. Del en som er legemiddelregning som en m ha 100% for best. Og s del 2 som var legemiddellre. Den m man ha 40% p for best.

N er det bare slappe av, og dra hjem. Det er jo ikke noe mer jeg kan gjre n. Den er levert og oversttt og det er ingen vei tilbake med besvarelsen. Det er bde en lettelse og en frustrasjon. Det er jo endel man kommer p i etterkant.

senere i kveld legger de ut fasit til regneoppgavene. S det blir gy. I morgen er det en ny dag og nye eksamensforberedelser. Siste eksamen!! det skal bli deilig.

Bildene vil absolutt ikke funke p denne teite appen s det fr komme senere. For de som liker treningbildene min er det mange p instagram : miasor89

Here we go

Snart straks for Farmakologi eksamen. Legemiddellre og legemiddelregning str for tur i dag kl fire. Denne har jeg vd hardt p s n er jeg spent p hva jeg fr til.

Hadde de planene for dagen siden eksamen begynner s sent men det hele endte men rolig formiddag p sofaen.

Wish me luck x

Remaining energylevel : 0% Time to reload

Dagen har egentlig gtt i ett i dag.

Fikk lov starte uka med en tur til tannlegen. Wee yey me! Men null hull og et dyrt kvarter senere, var jeg p vei til Drammen igjen.

Kdder ikke nr jeg sier at jeg og studievenninden min har bodd i 4 etg p Hibu den siste uka. Gjennomsnittlig 6-7 timer hver dag. Da blir man litt sliten i hodet til slutt men veldig rastls i kroppen.

Jeg kom meg hjemover med toget og dro rett p trening. Smart som jeg er trodde jeg at jeg trengte litt energipfyll kjrte p med koffeinpille og en energidrikk. HELLO koffeinoverdose. Skalv som et aspelv p trening men fikk jobbet bra og kom meg gjennom hele bein kta. Har skrevet ned et sted hva det blei men husker det ikke n.

Men n er det NADA energi igjen i denne kroppen og jeg er klar for krasje i senga. P tide reloade til eksamen i morgen.

Natta verden.

Sove, trene, spise, lese AND REPEAT

Startet sndagen med en cardio kt p Energy Fitness, gymmet mitt for di som ikke har ftt med seg det.

Og der var det ikke akkurat overbefolket. Mutters alene!

Dagens kondisjon kt ble bestende av:
Roing 5 min - hy intensitet
Sykling 10 min - hy intensitet
Tredemlle 15 min- rolig gange.

Haha glemmer ALLTID starte klokka! S mangler noen min. Er det mulig glemme det hver gang ?

Ha en fin dag folkens. N skal jeg til Drammen igjen for lese litt mer til eksamen. Gleder meg ikke noe srlig til bli ferdig. Haha

Mitt treningsprogram

For opprettholde interessen hender det at jeg bytter treningsprogram. En merker fort om et program passer for deg eller ikke. Om det passer inn i hverdagen eller om hverdagen passer til programmet. Mange lager sine egne programmer ettersom de selv har funnet ut hvordan de liker ha det.

Jeg er veldig glad i hente inspirasjon fra forskjellige steder. Programmene jeg velger bruke eller lager selv blir gjerne pvirket av energinivet jeg har for yeblikk eller arbeidsmengen jeg har i forhold til skole ol..

Styrketrening er ofte det jeg trives best med, men arbeidet med fettprosenten frer desverre, ja desverre til mer cardio. Haha jeg hater cardio. Man kan jo selvflgelig presse seg der ogs , men utholdenhetstrening er krever en annen psyke en styrketrening fler jeg. Jeg trives godt med intervallkter fremfor langkjring, og m passe p at jeg er i riktig modus for ha langkjring.





Dette er programmet jeg flger n om dagen. Startet s vidt med det for en ukes tid siden, fr det hadde jeg et veldig likt. Er mye mer cardio enn styrketrening s f bare lre meg like det.

Mandag - Styrketrening
Tirsdag - Intervalltrening (4x4 minutter)
Onsdag - Langkjring - 60 minutter
Torsdag - Styrketrening
Fredag - Intervalltrening (4x4 minutter)
Lrdag - Langkjring - 60 minutter
Sndag - Hviledag, eventuelt en rolig spasertur



Glemmer helt at jeg kan benytte meg av andre apparater enn tredemlla og elipsemaskin. tror jeg skal prve bruke romaskinen mer, detet virkelig gy og sknsomt for knrog ankler. Hvilke bruker du ved cardio trening?

Stikkord:

Helg sa du...

Hva er det?

Her er det eksamenslesing p hyt niv alle dager i uka. Er omtrent bare det jeg fler jeg gjr. Leser til eksamen, sover, trener, jobber eller tilbringer en time eller to med typen.

Fikk skvist inn en liten kjpelysten i dag . Ble 30 min med cardio, ti min oppvarming. Deilig f lpt litt skikkelig. Liker best de intense litt korte lpektene der jeg heller fr pusha meg litt, enn langkjringsktene. Blir nok langkjring i morgen da s fr holde ut.

Liksom gira p lpe. Haha ja godt man kan overbevise seg selv innimellom.

Dagens treningsklr :
2XU thights og gul topp fra H&M

Hater stramme topper nr jeg lper. M f puste. Haha

Tenkte jeg skulle legge ut treningsopplegget jeg flger n litt senere i dag. S ta gjerne en titt.

N er det mat s lese litt legemiddellre igjen.

Tuddeluu

Treningsfri = kvalitetstid

Man kan jo ikke trene HVER dag. Hehe i dag ble det mye skole frst. Var i Drammen leste til eksamen i hele seks timer. Fokus fokus fokus.

I dag var det ogs tid for valpe kurs igjen. Det var kjempe gy. Theo kom faktisk p innkalling!! Flinke minsten.

N er det kvalitetstid med mannen i sofaen med noe ubrukelig p tv. Haha.

Snakkas

Les mer i arkivet Oktober 2013 September 2013 Mai 2013
hits